Smarties 2020 Ödüllerinin Yıldızı DİMES
16.12.2020
Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek şirketi DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.
DİMES mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2020’de Türkiye ve EMEA bölgelerinde iki farklı markasının iki farklı kampanyası ile toplam 11 ödülün sahibi oldu.
DİMES ve Reklamania Creative’in dijital ajansı Cats & Dogs’un, Bubble Project iş birliğinde gerçekleştirdiği ve TikTok izlenme rekoru kıran #OrtamıSalla DİMES Milkshake lansmanı, Smarties Türkiye ve EMEA bölgesel ödüllerinde 8 kez ödüle uzandı.
DİMES’in gerçek süt kullanılarak üretilen soğuk kahvesi OBSESSO için AdColony iş birliğinde gerçekleştirdiği OBSESSO ile Evin Keyfini Çıkar kampanyası da 3 ödülün sahibi oldu.
Dijital ortamda gerçekleştirilen Smarties Ödülleri’nin Türkiye ayağında DİMES Milkshake lansman kampanyası, “Brand Awareness” ve “Mobile Social” kategorilerinde Bronz, “Product / Services Launch” ve “Mobile Video” kategorilerinde de Gümüş ödüle uzandı.
DİMES Milkshake lansman kampanyası, rekabetin uluslararası boyut kazandığı EMEA Bölgesel Ödülleri’nde ise “Promotion” ve “Mobile Video” kategorilerinde Bronz, “Mobile Native” ve “Product / Services Launch” kategorilerinde Gümüş ödül alarak başarısını perçinledi.
DİMES’in gerçek sütten üretilen soğuk kahve ürünü OBSESSO için AdColony iş birliğinde gerçekleştirdiği OBSESSO ile Evin Keyfini Çıkar kampanyası ise, EMEA Bölgesel Ödülleri’nde de “Promotion” kategorisinde Gümüş, “Mobile Audio / Voice” ve “Inclusivity (during the pandemic)” kategorilerinde Bronz, ödüllerin sahibi oldu.
Mobil pazarlama dünyasının inovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren tek ödül programı Smarties Ödülleri, bu alanda sınırları yeniden tanımlayan, erişim ve etkileşim değeri sağlayan ekip ve yetenekleri yıldızlaştırıyor. Smarties Ödülleri, ülkesel ve bölgesel bazda katılıma olanak sağlıyor.
DİMES Milkshake lansman kampanyası büyük başarı elde etmişti. İlk olarak TikTok’ta yayına giren reklam filmi, ilk 1 saat içerisinde bin saat izlenme alıp 2.500 kişi tarafından paylaşıldı ve 2 günde 1 milyon, bir ayın sonunda da 45 milyon organik izlenmeye ulaştı. Reklam filmi, YouTube Ads Leaderboard Türkiye sıralamasına göre ülkemizde Ağustos ve Eylül aylarında üst üste iki ay ’ta YouTube’da en popüler reklam oldu ve YouTube Leaderboard’da en üst sırada yer aldı.
DİMES Milkshake lansman kampanyası kapsamında başlatılan #OrtamıSalla hashtag challenge’ta ise 450 bin tekil kullanıcı, 6 günde 1,5 milyon içerik üretti ve süre dolduğunda elde edilen izlenme sayısı, 1,9 milyarı aşarak rekor kırdı.
Müzik uygulaması Spotify üzerinde gerçekleştirilen OBSESSO ile Evin Keyfini Çıkar kampanyasında ise, bir test ile belirlenen beğeni alanlarına göre oluşturulan müzik listeleriyle, tüketicilere evde kal günlerinde keyifli zaman geçirtmek hedeflendi.