Sonsuz dönüşümü ve sürekli akışı, kendi gibi olabilmenin öz güvenli çekim gücüyle sahiplenen DİMES, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, etkili yaratıcılığın pazarlama çalışmalarındaki rolünü vurgulaması ve yaratıcı dünyaya katkı sağlayan tüm ekiplerin başarılarını ödüllendirmek amacıyla bu yıl 20. kez gerçekleştirilen Felis Ödülleri’nde 6 Felis Ödülü ve bir de Büyük Ödül’e adını yazdırdı.

Sude Belkıs Akgün’ün YouTube serisi “Hasçelikler and the City”nin final bölümünde kurgu ile gerçeğin iç içe geçtiği bir akışın organik bir parçası olmayı seçen DİMES, Sigma ruhuyla sponsorluk kavramını ters yüz etti. Bu proje için Sude Belkıs Akgün de kendi ajansı Belkıs TV adına “Hasçelikler and the City: Büyük Düğün x DİMES COOL LIME MIX” projesiyle başvuru gerçekleştirdi. DİMES bu projeyle ENTERTAINMENT FELIS Bölümü En İyi Markalı İçerik Uygulaması – Dijital kategorisinde hem Felis Ödülü’ne hem de Büyük Ödül’e adını yazdırdı.

DİMES COOL Mix nikah charmlarından brat yeşili süslemelere, takı çantalarından DJ listesine detaylarla, 118 influencer davetliye sahici ve samimi bir düğün deneyimi yaşatan DİMES, bu projesiyle 4 Felis Ödülü’ne daha adını yazdırdı.

Hasçelikler and the City: Büyük Düğün DİMES Entegrasyonu projesi, ENTERTAINMENT FELIS Bölümü “Canlı Deneyimde Ünlü veya Influencer Entegrasyonu” ve “Mizah Kullanımı” kategorilerinde, MEDIA FELIS Bölümü “Etkinlik Kullanımı” kategorisinde ve SOCIAL MEDIA FELIS Bölümü “Sosyal Medyada Ünlü ve Influencer Kullanımı” kategorisinde Felis Ödülü’ne uzandı.

DİMES’in Reklamania Creative iş birliğinde gerçekleştirdiği “Very Delicious!” kampanyası ise, Banu Alkan ve Çakal gibi iki farklı kuşağın beklenmedik figürlerini buluşturup, sosyal medya kültürünü, sarkastik, eğlenceli ve dikkat çekici bir tonla sahiplendi. 360 derece kurguyla düzenlenen ve reklam sonrası “Banu Alkan lookalike partisi” gibi deneyim etkinlikleriyle yaza damgasını vuran kampanya, INTEGRATED FELIS Bölümünde, Gıda kategorisinde Felis Ödülü’nün sahibi oldu.