DİMES, The Hammers Awards Başarı Geleneğini Sürdürüyor
16.10.2024
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.
DİMES, pazarlamanın tüm bileşenleri, iş dünyası ve dijital dönüşüm konularında kaliteli içerik sunan online mecra Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards ödüllerine, üst üste kazandığı Altın Ödüllerle bir kez daha damgasını vurdu. DİMES, 2 kategoride Altın, 3 kategoride Gümüş ve 2 kategoride de Bronz olmak üzere yedi kategoride birden ödül aldığı 2023 yılında da The Hammers Awards ödüllerinin yıldızı olma geleneğini sürdürdü.
İçecek şirketi ivmesini, yenilikçi ürünleri ve güçlü kampanyalarıyla pekiştiren DİMES’in 2024 Hammers başarısı, günümüzün trendi Yapay Zekayı ezber bozan bir dille işleyen DİMES COOL Mix kampanyası ve soğuk kahve OBSESSO için hazırlanan, zamansızlığın, mekansızlığın ve sihrin ruhunu taşıyan kampanyasıyla geldi.
Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Takımı Kategorisinde Üst Üste Üçüncü Yıl Da Altın Ödül
Pazarlama alanında Türkiye’nin önde gelen isimlerinden oluşan The Hammers Awards jürisinin oylaması sonucunda DİMES, ‘Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Takımı’ kategorisinde üst üste üçüncü yıl da Altın Ödüle adını yazdırdı. DİMES ayrıca, ‘Yiyecek İçecek Sektöründe En İyi Pazarlama Ekibi’ geçtiğimiz yıl Gümüş Ödül kazandığı ‘Yiyecek İçecek Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorisinde de Altın Ödüle uzandı.
DİMES ekibi, bu iki kategoride Altın Ödül başarısını, ‘Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Ekibi’, ‘En İyi Gençlik İletişimi Ekibi’, ‘Yılın Pazarlama Ekibi’ kategorilerinde Gümüş, ‘En İyi Video Pazarlama Ekibi’ ve ‘En İyi Influencer ve Kanaat Önderi İletişimi Ekibi’ kategorilerinde Bronz Ödüllere uzanarak pekiştirdi.
The Hammers Awards jürisi ödül başvurularını, Ön ve Ana Değerlendirme olmak üzere iki aşamada değerlendirip sonuca bağlıyor. Değerlendirme sürecinde, şirket algı, satış ve/veya kar performansına ölçülü ve anlamlı oranda katkı, pazarlama ekibinin başarılı bir süreç yönetimi yapmış olması, ekibin iyi bir takım çalışması ile katılımcı ve etkin bir yönetim biçimi ile hareket etmiş olması ele alınıyor.