DİMES Tadına Düştük Kampanyasıyla Yine Ödüllere Düştü
17.06.2023
Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, gençleri iletişimin odağına alan kampanyalarıyla reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.
DİMES, Smoothie ve Milkshake lezzetlerinin Z kuşağından tüketicilerin tercihleriyle belirlenip üretilmesiyle ve Manifesto filmiyle farklılaşan “Tadına Düştük” kampanyasıyla, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’ta biri altın olmak üzere 3 kategoride 3 ödülün sahibi oldu.
Reklamania Creative ve bünyesindeki dijital strateji & iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde hazırlanan DİMES “Tadına Düştük” kampanyası Sosyal Medya ve Dijital bölümünün Sayfa ve Topluluk Yönetimi kategorisinde Altın, Strateji bölümünün İçerik Stratejisi kategorisinde Gümüş ve Film bölümünün Yiyecek/İçecek kategorisinde Bronz ödül kazandı.