DİMES, Reklamania Creative iş birliğinde gerçekleştirdiği DİMES Milkshake lansman kampanyasıyla mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties Ödülleri’nin global ayağı Smarties X 2020’de Bronz ödül aldı.

Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, Hayata Başka Bak! sloganı ve farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES Milkshake lansmanı için DİMES ve Reklamania Creative iş birliğinde gerçekleştirilen ve TikTok rekoru kıran #OrtamıSalla kampanyası, prestijli uluslararası ödül programı Smarties Ödülleri’nin global ayağı Smarties X 2020’de Bronz ödül sahibi oldu.

DİMES Milkshake lansmanı, satın alma kararlarına ve/veya satışlara doğrudan olumlu etki sağlayan Mobil İletişim kampanyalarının değerlendirildiği Smarties X – Lead Generation / Direct Response / Conversions kategorisinde Bronz ödüle uzandı. DİMES, bu kategoride kısa listeye seçilen ve ödül alan tek Türk markası ve tek içecek markası oldu.

Reklamania Creative’in DİMES Milkshake için hazırladığı lansman kampanyası, büyük başarı elde etmişti. İlk olarak TikTok’ta yayına giren reklam filmi, ilk 1 saat içerisinde 2.500 kişi tarafından paylaşıldı ve 2 günde 1 milyon, bir ayın sonunda da 45 milyon organik izlenmeye ulaştı. Reklam filmi, YouTube Ads Leaderboard Türkiye sıralamasına göre Ağustos ve Eylül aylarında YouTube’da en popüler reklam filmleri arasında yer aldı.

DİMES ve Reklamania Creative’in kampanyası kapsamında başlatılan #OrtamıSalla hashtag challenge’de ise, 450 bin tekil kullanıcı, 6 günde 1,5 milyon içerik üretti ve süre dolduğunda elde edilen izlenme sayısı, 1,9 milyarı aşarak rekor kırdı.