Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, 2023 yazına damga vuran “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyasıyla Brandverse Awards’ta, biri Grand Prix, 2’si altın olmak üzere toplam 5 ödüle adını yazdırdı.

DİMES, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’ta, Strateji ana bölümünde Harekete Geçiren Kampanyalar kategorisinde Gümüş, Sektörü Geliştiren Stratejiler ve Yeni İş Fikirleri kategorilerinde Altın ödüle uzandı. DİMES, İki Altın, bir Gümüş ödülle domine ettiği Strateji ana bölümünde, en büyük ödül olan Grand Prix kategorisinde de Grand Prix ödülünün sahibi oldu.

DİMES ayrıca, Medya ana bölümünde Yiyecek/İçecek kategorisinde de Gümüş ödüle adını yazdırdı.

İnovatif içecek şirketi DİMES, Brandverse Ödüllerine yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı kampanyasıyla katıldı. Sosyal medya hesaplarında 13 milyonu organik olmak üzere toplam 85 milyon kez izlenen 31 saniyelik kampanya filmi, izleyicisini 29 saniye ekranda tuttu ve yüzde 90’lık tamamlanma oranı elde etti.

Kampanya dönemi SM içerikleri yaklaşık 1,5 milyon organik beğeni alırken, Hashtag içerikleri TikTok’ta 30 milyon izlenmeye ulaştı. Sosyal medyada 65.000 adet DİMES konuşulması ile 67milyon kişiye erişildi.