Z Kuşağını destekleyen ve her zaman yanlarında olan DİMES, son kampanyasında da onların hayallerine ortak oldu ve özgün içerik üreticisi 1.000 gence 1.000’er lira ödül kazandırdı. DİMES, kampanyasıyla sosyal medya influencer’ları gibi doğrudan gelir elde etme fırsatı sunmanın da ötesinde, seçilen bazı içerikleri kendi sosyal medya akışına da alarak kendi geniş takipçi kitlesine ulaştırdı, bazı içerik üreticileriyle de uzun soluklu sözleşmeler imzaladı. Gençlere, sosyal medya influencer’ı kariyerinin farklı adımlarını deneyimlettiren kampanya süresince www.dimesclub.com websitesi, 550 binin üzerinde görüntülendi. Kampanyaya önceki döneme göre 3 kat daha fazla katılım aldı. Kullanıcıların oluşturduğu içeriklerle 32 milyon erişim elde edildi. 17 Nisan’da başlayacak yeni kampanyada ise siteye yeni içerik yükleyecek olanlar arasında belirlenecek 500 kişiye özel influencer kiti gönderecek. Bu 500 kişi, DİMES influencer’ları olarak yeni ürün DİMES COOL Lime Mix Şekersiz’i de ilk deneyenlerden olacak.

Yenilikçiliği ve geleceği sahiplenen DİMES, Moneyfest kampanyasıyla özgün içerik üreticisi gençlere hayatlarında manifestledikleri influencer deneyimini yaşatıyor. Z kuşağına, takip ettikleri influencer’lar gibi marka #işbirliği gerçekleştirme, gelir elde etme ve daha da fazlasını sunduklarını söyleyen DİMES Dijital Pazarlama Grup Müdürü Ezgi Özyıldırım, “Kampanyamız Z kuşağına influencer kariyerini deneyimleten bir yapıda. Daha önceki projelerimizde de her zaman onları dinlemiş ve yanlarında olmuştuk ama şimdi severek tükettikleri ürünlerimiz ve içlerinden gelerek paylaştıkları özgün içerikleriyle doğrudan gelir elde etme şansları oldu. Yepyeni sürprizlerimiz de olacak, DİMES bu yaz bomba gibi geliyor” dedi.

Moneyfest kampanyasının büyük ilgi gördüğünü söyleyen DİMES Dijital Pazarlama Grup Müdürü Ezgi Özyıldırım, “Herkesin yaratıcı potansiyele sahip olduğuna inanıyoruz. Z kuşağının, içerik üreterek gerçekten para kazanabilme manifestini gördük ve ‘Moneyfest’ diyerek onlara influencer deneyimi yaşatıyoruz. DİMES ile Moneyfest’leyen 1.000 genç, içeriğin yaratıcılığıyla, özgün içerikleri üzerinden gerçekten para kazanma şansı yakaladı. İlgi yoğundu, 1000 kişinin içerik onayı ya da 8 Nisan geldiğinde tamamlamayı hedeflemiştik ama hedefimize erken ulaştık. Projemize, geçen kampanya döneminin 3 katından fazla başvuru gerçekleşti. Proje boyunca www.dimesclub.com web sitemizin görüntülenme sayısı bir önceki proje dönemine göre 5 katına ulaştı. Sitemizi ziyaret eden kişileri geçirdiği ortalama süre önceki proje döneminin 4 katına ulaştı. Kullanıcıların ürettiği içeriklerle 32 milyon erişim elde ettik. Kampanyamızın kurallarına uygun ilk 1.000 içerik için, içerik üreticilerimizin hesaplarına 1.000’er lira nakit olarak ödeme gerçekleştirdik. Sürprizleri severiz, başlarken sürprizimiz olacak demiştik ve şimdi Z kuşağının influencer deneyimini bir sonraki seviyeye taşıyoruz” dedi.

DİMES Club’tan Z Kuşağına 500 Influencer Kiti Geliyor!

17 Nisan’da başlayacak yeni kampanyada ise, DİMES COOL Mix ürünleriyle hazırlayıp www.dimesclub.com sitesine yükleyecekleri kurallara uygun içerikleriyle belirlenecek Z kuşağından 500 gence, sosyal medya influencer’larına gönderilenler gibi özel bir kit gönderilecek.

Z kuşağının, influencerlara sunulan fırsatların, #işbirliği ile gelir elde ettiklerinin ve markalardan sürekli özel hediyeler aldıklarının farkında olduğunu söyleyen Ezgi Özyıldırım, “Influencer’lara gönderilen kitler için ‘takipçimiz yok diye bize böyle şeyler gelmiyor’ yorumları aldık, hatta ‘gönderemiyorsanız, satış yeri söyler misiniz biz alalım’ bile dediler. Z kuşağı ister, biz de onları dinleriz ve elimizden geleni her zaman yaparız. Influencer kiti madem hem influencer deneyiminin bir parçası hem de manifestlenen bir şey, o zaman buyrun. Z kuşağına ‘İçerik Paylaşarak Influencer Kiti Kazan’ çağrısı yapıyoruz” dedi.

 

DİMES COOL Lime Mix Şekersiz’i İlk Olarak DİMES Influencer’ı Z Kuşağı Gençler Deneyecek

Ezgi Özyıldırım sözlerine şöyle devam etti: “Bir de bölüm sonu sürprizimiz var: Yeni ürünümüz DİMES COOL Lime Mix Şekersiz’i ilk deneyenler de bu 500 kişi olacak! Tüketiciler genellikle yeni ürünleri influencer’larda görür. Şimdi işler değişti, artık onlar DİMES influencerı olma deneyimi yaşayacak! Bu 500 influencer kitimizde, yeni ürünümüz DİMES COOL Lime Mix Şekersiz de yer alacak. Geçen yazın fenomen ürünü DİMES COOL Lime Mix, ‘nerede bulurum’ diye çok konuşuldu. DİMES COOL Lime Mix Şekersiz’i ilk deneyenler, Z kuşağından DİMES influencer’ları olacak. Bu ürünü herkes, onların içeriklerinde görecek.”

Z Kuşağı İçerik Üreticilerine Influencer Deneyimi

DİMES Dijital Pazarlama Grup Müdürü Ezgi Özyıldırım, kampanya boyunca bazı içerik üreticileri ile uzun soluklu anlaşmalar yaptıklarını da sözlerine ekledi ve “Z kuşağına manifestledikleri sosyal medya influencer’larının dünyasını yaşatıyoruz. Takip ettikleri influencer’lar gibi kendi içerikleriyle doğrudan gelir elde ettiler, özel influencer kiti alacaklar, DİMES influencer’ı olarak yeni ürünümüzü ilk deneyenler olacaklar. Bazı içerikleri kendi sosyal medya akışımızda, bir milyonu aşkın takipçimizle paylaştık. Bazı içerik üreticileriyle de içerik anlaşmaları imzaladık. Bunların hepsi, bir sosyal medya influencer’ının kariyerinde yaşadığı adımlar ve bu adımları Z kuşağı ile birlikte attık, influencer olma hissini onlarla birlikte yaşadık. Z kuşağı ile birlikte moneyfestlemeye, birlikte manifestlemeye, birlikte keşfetmeye devam edeceğiz” dedi.

17 Nisan 2024 tarihinde start alacak ikinci kampanyada, genç içerik üreticilerinin www.dimesclub.com web sitesine yükleyecekleri, kampanya kurallarına uygun, özün içerikleri, 500 kişiye yeni ürün DİMES COOL Lime Mix Şekersiz’i de içeren DİMES Infleuncer Kiti kazandıracak.