Z Kuşağını destekleyen ve her zaman yanlarında olan DİMES, Moneyfest kampanyalarıyla özgün içerik üreticisi gençlerin hayallerine ortak olup, onlara sosyal medya influencer’ları gibi doğrudan gelir elde etme fırsatı gelir elde imkanı sunmaya devam ediyor. Seçilen bazı içerikleri kendi sosyal medya akışına da alarak kendi geniş takipçi kitlesine ulaştıran, bazı içerik üreticileriyle uzun soluklu sözleşmeler imzalayan DİMES, yani kampanyasıyla #işbirliği’ni hisbirliğine dönüştürüyor. DİMES, gençlerin biri yapay zeka ile oluşturulan avatarı, ikincisi de DİMES COOL Mix ürünlerden biriyle çekilmiş kendi gerçek fotoğrafı olmak üzere iki görselle katılacakları yeni kampanyasında, 1.000 özgün içerik üreticisine 1.000 TL gelir elde etme fırsatı sunuyor. 11 – 22 Eylül tarihleri arasında devam edecek kampanya kapsamında kurulacak fotoğraf ve deneyim noktaları, Moneyfest hisbirliği ruhunu 13 Eylül tarihlerinde Beşiktaş’ta, 14 Eylül günü de Kadıköy’de meydanlara taşıyacak.

Yenilikçiliği ve geleceği sahiplenen DİMES, Moneyfest kampanyalarıyla özgün içerik üreticisi gençlere hayatlarında manifestledikleri influencer deneyimini yaşatıyor. Z kuşağına, takip ettikleri influencer’lar gibi marka #işbirliği gerçekleştirme, gelir elde etme imkanı sunan DİMES, seçilen bazı içerikleri kendi sosyal medya akışına da alarak kendi geniş takipçi kitlesine ulaştırıyor; hatta bazı içerik üreticileriyle uzun soluklu sözleşmeler imzalıyor.

Gençlere yeni bir challenge ile gelen yeni Moneyfest kampanyası ise, markanın genç DİMES Influencer’ları ile #işbirliği ilişkisini, yepyeni bir hisbirliği boyutuna taşıyor. Yaza damga vuran reklam kampanyasında yapay zekayı, ezber bozan bir bakışla ele alan DİMES, yeni Moneyfest kampanyasında da gençlerden biri yapay zeka ile oluşturulan avatarı, ikincisi de DİMES COOL Mix ürünlerden biriyle çekilmiş kendi gerçek fotoğrafı olmak üzere iki görselli içerik istiyor.

Kampanyanın, 11 – 22 Eylül tarihleri arasında devam edeceğini belirten DİMES Kıdemli Dijital Pazarlama Yöneticisi Begüm Tuncel, “Yeni Moneyfest kampanyamızda, günün trendi yapay zekayı kendi özgün yaklaşımımızla ele almaya, yapay zeka ile her şey mümkün, ancak hissettiklerimiz, yani gerçek göründüğünden daha fazlası demeye devam ediyoruz. Yeni challenge’imizde genç içerik üreticilerinden, biri yapay zekayla oluşturduğu avatarı, ikincisi de DİMES COOL Mix ürünlerimizden biriyle çekilmiş kendi gerçek fotoğrafı olacak şekilde, 2’li carousel kafasında içerik paylaşmalarını istiyoruz. Paylaşımlarınızı yaparken #GöründüğündenDahaFazlası, #DİMESCOOLMix, #işbirliği hashtaglerini kullanmayı ve bizi etiketlemeyi unutmayın diyoruz. Paylaşımlarının linkini, 11 – 22 Eylül tarihleri arasında açık olacak dimesclub.com web sitemizden bize ileten gençler, içerik paylaşarak 1.000 TL gelir elde edecek 1.000 DİMES Influencer’ından biri olma şansı yakalayacaklar” dedi.

Moneyfest Hisbirliği Ruhu Meydanlara İniyor

DİMES Kıdemli Dijital Pazarlama Yöneticisi Begüm Tuncel sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu yıl kampanyamızda bir yenilik olarak, 13 Eylül günü Beşiktaş meydanda, 14 Eylül günü de Kadıköy meydanda fotoğraf ve deneyim noktaları (photobooth) kuruyoruz. Photobooth içinde fotoğraf çektirmeye giren kişi yapay zekada kendisini görecek, yapay zekayla oluşturulmuş avatarı e posta adresine iletilecek. Alandan çıkıp fotoğrafın gerçeğini, dijital ve basılı kopyalar olarak aldığı zaman gerçek halini görmüş olacak. Moneyfest hisbirliği ruhunu meydanlara da taşıyoruz, çünkü hissettiklerimiz, yani gerçek göründüğünden daha fazlası!”

11 – 22 Eylül tarihleri arasında devam edecek kampanya kapsamında, kampanya kurallarına uygun özgün içeriklerle, #GöründüğündenDahaFazlası, #DİMESCOOLMix, #işbirliği hashtaglerini kullanarak ve DİMES’i etiketleyerek paylaşım yapıp, bu paylaşımların linklerini, dimesclub.com web sitesine ileten genç içerik üreticileri arasından bin kişi, 1.000 TL gelir elde edecek.