DİMES, Avrupa’nın en prestijli uluslararası ödül programlarından Digiday Marketing and Advertising Awards Europe kapsamında ödül alan tek Türk markası oldu.  DİMES, Yemek.com iş birliğinde gerçekleştirdiği “Sesli Komut” projesi ile “En İnovatif İçerik Kullanımı” kategorisinin kazananı oldu. DİMES’in “Sesli Komut” projesi, bu yıl ulusal ve uluslararası platformlarda 9 kez ödüle uzandı.

Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, Hayata Başka Bak! sloganı ve farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES’in, Yemek.com iş birliğinde gerçekleştirdiği ve kullanıcıların sitede yer alan tarif ve videoların akışını, sesli komutlarla yönetebilmesini sağlayan “Sesli Komut” projesi, Avrupa’nın en prestijli uluslararası ödül programlarından Digiday Marketing and Advertising Awards Europe’da, “En İnovatif İçerik Kullanımı” kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu. DİMES, Avrupa genelinde gerçekleştirilen bu ödül programında, 2019 yılında ödül alan tek Türk markası olma başarısını gösterdi.

DİMES Dijital İletişim Müdürü Ezgi Özyıldırım, ödülle ilgili olarak şunları söyledi: “Kahvaltı konseptini sahiplenme çatı stratejimiz kapsamında, demografi olarak DİMES’in hedef kitlesiyle tam anlamıyla örtüşen Yemek.com kullanıcılarına, sesli komut aktivasyonu sağladık. Bilgisayar ya da mobil cihazlarıyla görüntüledikleri Kahvaltılık Tarifleri menülerini sesle yönetme imkanı sunduk. Projenin en önemli özelliklerinden biri, var olan kıymetli bir içeriğin, kullanıcılar tarafından tüketilmesini kolaylaştırması. Aslında basit bir noktadan hareket ettik: eller yağa, una, yumurtaya bulaşmışken, klavyeye veya ekrana dokunmadan nasıl tarif yardımı ile kahvaltı hazırlanır sorusuna cevap aradık. Bu basit iç görüye ve günümüzde hayat tarzını belirleyen mobil teknolojiler içinde en popüler olanlar arasında yer alan sesli asistan teknolojisine başka baktık; tüketicilerin ellerine ihtiyaç duydukları bir anda, onlara yardımcı olmak için, sesli komutu kahvaltıyla birleştirdik.”

Sesli Komut Ödüle Doymadı

DİMES’in Hayata Başka Bak! sloganıyla, teknolojiye ve tüketicilerin basit bir ihtiyacına başka baktığı Sesli Komut projesi, 2019 yılında ulusal ve uluslararası ödül programlarının gözdesi oldu. Proje bu yıl, en prestijli ödül platformlarında 9 kez başarıya uzandı.

Digiday Marketing and Advertising Awards Europe’da, “En İnovatif İçerik Kullanımı” kategorisinde büyük ödülün sahibi olan DİMES “Sesli Komut” projesinin bu yıl aldığı diğer ödüller, Social Media Awards Turkey kapsamında “Jüri Ödülleri Yeni Teknolojilerin Kullanımı” kategorisi, Martech Awards “İçerik Pazarlamasında En İyi Teknoloji Kullanımı” ve “Online Mecralarda En İyi Teknoloji Kullanımı”, Smarties Türkiye Ödülleri “Mobile Audio” kategorisinde Gümüş Ödül olarak sıralandı. “Sesli Komut” projesi bunlara ek olarak Smarties EMEA Bölgesel Ödülleri’nde “Mobile Audio kategorisinde Altın”, “İnovasyon” kategorisinde Gümüş ve “Brand Awareness” kategorisinde Bronz ödül aldı. Proje, rekabeti dünya çapına taşıyan Smarties Global Ödülleri’nde ise Bronz ödülün sahibi oldu.