Anın Keyfi Yavaşladığında Çıkar! İşte Bu Yüzden: OBSESSO
26.07.2022
OBSESSO’nun yoğun kıvam ve lezzetiyle tüketicisine keyifli bir soğuk kahve deneyimi sunduğunu söyleyen DİMES Yurtiçi Pazarlama Grup Müdürü Burcu Karadayı Gülşen, “Tüketicilerimizin genç, havalı ve keyif veren bir marka olarak tanımladığı OBSESSO’nun sunduğu keyif, ürünümüz soğuk ve yavaş içildiğinde daha da zenginleşiyor. Yeni reklam kampanyamız da hızlı yaşam temposunun, hayatın keyfini çıkartmaya engel olduğu iç görüsü üzerine kurulu. OBSESSO ile tüketicilerimize sunduğumuz ve yeni lezzetlerimizle sürekli geliştirdiğimiz keyfin tadına, soğuk ve yavaş içimle varılması mesajını, kendimize özgü anlatım dilimizle veriyoruz; ‘hayatı hızlı yaşarken anın keyfini yakalayamayabiliyoruz, anın keyfi yavaşladığında çıkar! İşte bu yüzden: OBSESSO’ diyoruz. Wunderman Thompson iş birliğinde hazırladığımız yeni kampanyamızda reklam yüzümüz, başarılı işlere imza attığı kariyeri ve duruşuyla hayranlarının beğenisini kazanan Burak Yörük oldu. Birlikte çalışmaktan büyük keyif aldığımız Burak Yörük’le, uzun soluklu bir iş birliği içerisinde olacağız” dedi.
Yeni Lezzetlerle Zenginleşen Deneyim
OBSESSO’nun DİMES Ar-Ge gücü imzasını taşıdığını ifade eden Burcu Karadayı Gülşen, “Tüketicilerimizin farklı damak tatlarına hitap eden Latte, Mocha, Black Şekersiz, Coconut latte, Caramel Macchiato lezzetlerimizin yanı sıra, Ar-Ge gücümüzle her yıl yeni lezzetleri tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Kampanyamızın ilk reklam filminde ana ürünümüz, farklılaşan ve tüketicilerin çok beğendiği lezzetimiz White Chocolate Mocha oldu. Diğer lezzetli ürünlerimizi tanıtacağımız farklı reklamlarımız da çok yakında ekranlara gelecek. Bu yıl, tüketicilerin beğenisine sunduğumuz, çalkalayınca yumuşacık bir köpük elde edilen, köpük keyfi uzun süre devam eden yepyeni ürünümüz OBSESSO Cappuccino’yu da çok yakında reklamlarda göreceğiz” şeklinde konuştu.
Soğuk Kahvede Pazardan Daha Hızlı Büyüme Performansı
OBSESSO’nun 2019 yılında girdiği ve ağırlıklı ithal ürünlerden oluşan soğuk kahve pazarında yerli bir marka olarak güçlü bir konum edindiğini de sözlerine ekleyen Burcu Karadayı Gülşen, “Marka bilinirliğimiz, 3 yılda yüzde 72’ye ulaştı ve pazarda ikinciliğe oturduk. 2021 yılında litre bazında yüzde 62 büyüyen soğuk kahve pazarında OBSESSO yüzde 78 büyüme kaydetti” dedi.
“Hızla Yaşarken Kaçırdığımız Şeyin Aslında Hayatın Ta Kendisi Olduğunu Fark Etmiyoruz…”
Hayatın çok hızlı aktığı bir çağda yaşadığımız vurgusu yapan Wunderman Thompson Kreatif Direktörü Emre Süvari ise, sözlerine şöyle devam etti: “Her şeyin çok hızlı yaşandığı bir çağdayız. Kaotik bir koşturmaca içinde mümkün olduğunca fazla deneyimin içinde yer almaya çalışıyoruz. Belki de tam da bu yüzden hala bir şeyleri kaçırıyor olma kaygısı (FOMO) duyuyor, bu hızla yaşarken kaçırdığımız şeyin aslında hayatın ta kendisi olduğunu fark etmiyoruz. OBSESSO ile bu kampanyada anın keyfinin ancak yavaşladığında çıkabileceğini, hayatın tadına varabilmek için onu tıpkı OBSESSO gibi ‘yavaş’ tüketmek gerektiğini anlattık. Bu hızlı hayatları yaşarken arada durup bir dinlenmenin ve soğuk bir OBSESSO eşliğinde anın keyfine varmanın önemini vurgulamaya çalıştık.”