Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, sevilen yaz meyvelerinden serinleten yeni lezzetler üretti.  DİMES, yazın vazgeçilmezi karpuz ve çileği; tropik lezzetlerin vazgeçilmezi ananas ve hindistancevizini bir araya getirdi, damaklara şenlik yaşatan, benzersiz tatlar sunan ve ferahlatan yaz içeceklerine dönüştürdü. DİMES’in iki meyve tadının karışımından oluşan yaz içecekleri, farklı, serinletici, hoş ve benzersiz bir lezzet sunuyor. 

DİMES’in yeni lezzetlerinin arkasında detaylı trend ve tüketici araştırmalarının yattığını söyleyen DİMES Kıdemli Marka Müdürü Merve Güven “Araştırmalarla tüketicilerimizi dinliyoruz; Hayata Başka Bak! felsefemiz ve iletişim dilimizle de onlara, hayatın içerisindeki her seçimin bir anlamı olduğunu anımsatmayı, bunun için onlara ilham verebilmeyi hedefliyoruz. Günün dinamizmini, hayatın ritmini yakalayan, ruhumuzu yansıtan, tüketicilerimizin dikkatine ve duygu dünyasına hitap eden yeni tasarımlı ambalajlarımızda sunduğumuz yenilikçi ürünlerle, tüketicilerin hayatına eşlik ediyoruz. Özellikle Karpuz&Çilek tatlarını birleştiren içeceğimizi, bir hoşluk olarak 3 Ağustos Dünya Karpuz Günü’nde lanse ettik” dedi.

Yeni lezzetler, DİMES’in renkleri sahiplenen, doğallığın keyfini ve markanın yenilikçi ruhunu yansıtan yeni tasarımlı ambalajlarında sunuluyor. Her bir varyant için meyve renklerinde tasarlanan yeni ambalajların ortak tasarım özelliğini, odakta dairesel bir döngü içerisinde meyve olması oluşturuyor.

DİMES’in benzersiz yeni lezzetleri Ananas&Coconut ve Karpuz&Çilek meyvenin pozitif enerjisiyle tazelenmek ve yenilenmek isteyenler için Ağustos ayı ortası itibariyle tüm Migros mağazalarında tüketicilere sunuluyor.