Ortamı Sallayana DİMES Milkshake için SOSYAL MEDYAYI SALLAYAN REKLAM
17.08.2020
Lider içecek firmalarından biri olan DİMES, reklam filmlerinde, hayata başka bakmaya devam ediyor. Kafe ve restoranlarda içmeye alışık olduğumuz Milkshake’i, Türkiye içecek pazarında bir ilk olarak uzun ömürlü ambalajda ürün portföyüne ekleyen DİMES, gençlerin favori sosyal medya uygulaması TikTok’un fenomenlerini reklamında oynatan ve bu mecrayı tüm konseptiyle reklama uyarlayan ilk marka oldu. TikTok’un müzik, hareket ve eğlence odaklı kendine özgü dilini kullanarak genç hedef kitleye seslenen reklam filmi tam anlamıyla sosyal medyayı sallamaya geliyor.
Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, Hayata Başka Bak sloganıyla tüketicilerine ilham vermeye devam ediyor. DİMES, içecek şirketi vizyonu kapsamında, kafe ve restoranlarda içmeye alışık olduğumuz bazda, yoğun süt ve meyve içeren Milkshake’i, Türkiye içecek pazarında bir ilk olarak uzun ömürlü ambalajda tüketiciye sunuyor.
DİMES, “Ortamı Salla” sloganı ile pazara giriş yapan Milkshake için, ürünün eğlenceli ruhuna uygun, dinamik ve renkli bir reklam filmi hazırladı. Lezzeti ve eğlenceyi bir araya getirmesiyle tüm dünyada çocuklar ve gençler için değişmeyen bir trend olan Milkshake’in reklam filmi, gençlerin favori sosyal mecrası TikTok’un müzik, hareket ve eğlence odaklı kendine özgü dilini kullanıyor. Reklam filminde, TikTok fenomeni olmayı başarmış genç isimler yer alıyor.
Cerenyaldz_ (Ceren Yaldız), İkizlerbay (Oğuzcan ve Uğurcan Bayraktaroğlu), Cellat36 (Özgür Deniz Cellat),
Yiiğitresmi (Yiğitcan Çakmak), Pelinyarr (Pelin Yar) ve Berkcckgl (Berk Çiçekgil) ikilisi ile Tutkutarcin (Tutku Tarçın) kendi tarzları ve enerjileriyle DİMES Milkshake’in reklam filmine hareket katan isimler oldular. Reklam filminin ilk yayını da, TikTok üzerinden gerçekleşti. Reklam yayını ilk 1 saatinde toplam 1000 saat izlenmeye ulaştı ve 2.500 kişi tarafından paylaşıldı.
DİMES Milkshake TikTok Fenomeni Oldu, Sosyal Medyada Ortamı Salladı
Reklamania! iş birliğinde hazırlanan DİMES Milkshake reklam kampanyası hakkında bilgi veren DİMES Aile ve Çocuk Kategorileri Marka Müdürü Merve Keten, “Milkshake, mutluluk verici bir ürün ve gençler için değişmez bir trend. TikTok da, gençlerin ve DİMES Milkshake’in ortak noktası müzik, hareket ve eğlence üzerine kurulu bir mecra. Hedef kitlemizin hayatlarına dokunmak, onlarla aynı dili konuşmak ve bunu onlara hissettirebilmek, bizler için çok önemli ve değerli. Reklam filmimizde gençlerin kendi videolarındaki kamera hareketlerinden, aralarındaki “challengelardan”, paylaştıkları eğlenceden ilham aldık. Samimi bir marka olarak onlarla aynı dilde konuşmayı, bu duygusal bağı kuvvetlendirmeyi hedefledik” dedi.
DİMES Milkshake reklam filminin, TikTok dinamizmini yakaladığını ifade eden Merve Keten “Yaptığımız tercihin doğruluğunu, reklam filmi yayınlanmadan, hatta çekimler bile tamamlanmadan aldığımız güzel dönüşlerle gördük. DİMES Club TikTok hesabımızda yayınladığımız çekim hazırlığı ve kamera arkası görüntüleri, oyuncularımızla DİMES Milkshake eşliğinde yaptığımız canlı yayın, inanılmaz bir ilgi çekti. Çekime başladığımız günden itibaren TikTok’ta herkes DİMES Milkshake’i konuşuyor ve merakla reklamı bekliyor. Ürünümüz bizzat TikTok fenomeni oldu. ”
Çilekli Beyaz Çikolatalı ve Muzlu Kurabiyeli seçenekleriyle, aç kapa özellikli rahat taşınabilir karton 310 ml yeni ambalajında sunulan DİMES Milkshake için, güçlü bir pazarlama yatırımı planladıklarını ifade eden Merve Keten, “Sosyal mecraların yanı sıra TV’lerde de yer alacak reklam filmimizi; dijital projeler ve diğer iletişim çalışmalarıyla kapsamlı bir pazarlama planı ile destekleyeceğiz” dedi.
DİMES Milkshake’in, İngilizce “Shake” kelimesinin anlamından hareketle “Ortamı Salla” sloganıyla sunulduğunu söyleyen Merve Keten, “Bu slogan, hem ürününün sallayarak içme deneyimine, hem de hayatın keyifli anlarına eşlik eden eğlenceli ruhuna uygun. DİMES Milkshake ürün ailemizi, yeni lezzetlerle, yeni varyantlarla büyütmeye devam edeceğiz” dedi.