DİMES Uluslararası Ödül Programlarında Başarısını Sürdürüyor
23.05.2019
Pazarlama iletişiminin uluslararası prestijli ödül programlarında adından sıkça söz ettiren DİMES, 42 farklı ülkeden marka projelerini bir araya getiren International Muse Awards’da toplam 4 ödülün sahibi oldu.
Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ulusal ve uluslararası en prestijli ödül programlarında başarısını sürdürüyor.
42 ülkeden 2000’den fazla başvurunun yapıldığı 2019 Muse Creative Awards yarışmasına, DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı projesiyle, Standby Creative Group eşliğinde katılan DİMES, farklı kategorilerde 2 Platin, 1 Altın ve 1 Gümüş olmak üzere toplam 4 ödülün sahibi oldu.
DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı projesi, Entegre Pazarlama / Diğer ve Satınalma Noktası kategorilerinde Platin Ödül aldı.
Entegre Pazarlama Kampanyası kategorisinde Altın Ödül alan proje, Açıkhava Reklam / Diğer kategorisinde de Gümüş Ödülün sahibi oldu.
Uluslararası Muse Creative Awards, International Awards Associates (IAA) ve alanında tanınmış uluslararası profesyonellerin oluşturulduğu paneller ve jüri tarafından organize ediliyor. Kazananlar, tüm kategorilerdeki başvuruların, uluslararası jüri tarafından, yaratıcılık konseptlerinin etkinliği üzerinden sektörün standartlarına göre değerlendirilmesiyle derin bir uluslararası başvuru havuzundan seçiliyor.
Muse Creative Awards 2019 yarışmasına katılım gösteren ülkeler, Türkiye’nin yanı sıra şöyle sıralanıyor: ABD, Kanada, Avustralya, Avusturya, Brezilya, Çin Cumhuriyeti, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Almanya, Hong Kong, Honduras, Macaristan, Hindistan, İtalya, İrlanda, İsrail, Japonya, Letonya, Lübnan, Malezya, Makao, Meksika, Hollanda, Yeni Zelanda, Norveç, Filipinler, Portekiz, Suudi Arabistan, Singapur, Slovenya, Güney Kore, İspanya, İsveç, İsviçre, Tayvan, Ukrayna, Birleşik Arap Emirlikleri, İngiltere, Birleşik Devletler ve Yemen.