DİMES’le Kahvaltıya Başka Bak!
02.02.2019
Türkiye'nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve içecek sektörünün lider markalarından DİMES, kahvaltının taşıdığı özel anlara odaklanıyor.
DİMES’in “Hayata Başka Bak” ana felsefesi altında meyvenin iyiliğini, renkliliğini ve enerjisini tüketicilerinin hayatlarına taşımak, onların hayatlarına değer katmak var. DİMES için hayata başka bakmak, her anın değerini bilmek ve her seçimde küçük ya da büyük olsun, en iyisini seçmek anlamını taşıyor. Sıkma kategorisi ile sahiplenilen kahvaltı iletişimini de “Hayata Başka Bak” felsefesi çatısı altında, tüketicilerin en önemli öğünü olan kahvaltıya başka bakmaya davet ediyor.
DİMES Marka Müdürü Ayşenur Desportes,"GFK Araştırma Şirketi ile yaptığımız çalışma sonuçlarına göre, Türkiye’de meyve suyunun en sevilen öğün olan kahvaltıda çok tüketildiğini gördük. Bu doğrultuda, biz de meyvenin doğal haline en yakın olan şeker ilavesiz ve katkısız sıkma ürünlerimiz ile bu okazyonu sahiplenmeye karar verdik” dedi. Güne enerji ve vitamin katan sıkma meyve sularını tüketicilerine tanıtmak için duygusal ve eğlenceli bir dil kullanarak, kahvaltı anlarını başka açılardan öykülenen bir film hazırlayan DİMES, kahvaltının doğallığını, enerjisini ve samimiyetini koruyarak, tüketicilerine kahvaltıya başka bakmaları için ilham vermek istedi. Medina Turgul DDB imzalı reklam filminin, herkes için önemli olan kahvaltının anlarını farklı yorumlayarak tüketicileriyle paylaştı.
Reklam filminde odaklanılan ürün DİMES Sıkma Portakal suyu olsa da, çekirdekleriyle sıkılmış Sıkma Nar ve yoğun kıvamlı Sıkma Elma suları da yer alıyor. DİMES, Türkiye’de yerli portakallardan sıkma meyve suyu üretimi gerçekleştiren ilk marka. Bu amaçla; 2012 yılında, Aydın üretim tesislerinde narenciye işlemeye yönelik fabrikalarını kurdular. Portakalları mevsiminde toplayıp, 24 saat içinde Aydın’daki özel üretim tesislerinde üretiyorlar.
Desportes, uzun bir süre devam ettirmeyi planladıkları kahvaltı konseptlerini 360 derece iletişimleri ile tüketicilerinin hayatlarını gerçekten dokunmak istediklerini belirtiyor. 3 milyon tekil ziyaretçisi bulunan Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nın mimari yenilenme projesini sahiplenen DİMES, meyvelerin rengini ve enerjisini sokağa taşıyor. Kahvaltılara keyif katmak için 3 yıl boyunca etkinlikleri, sürprizleri olacağını ve buna paralel olarak tüm Türkiye’de kahvaltıcıları sahiplenmeye devam edeceklerini belirtiyor. Dijital mecralarda mikro/makro hedeflemeler, lokasyon bazlı çalışmalar, etkinlikler ve en çok sevdikleri dizilerin entegrasyon projeleri ile de tüketicilerinin hayata ve kahvaltıya başka bakmaya davet edecek.