DİMES'in Yeni Reklam Kampanyasında Aleyna Tilki Ve Ünlü Sosyal Medya Fenomenleri Bir Arada
02.07.2021
Aleyna’nın tarzı ve TikTok’un müzik, hareket ve eğlence odaklı kendine özgü dilini birleştiren DİMES reklam filmi, son zamanların dijital trendi kapışma teması üzerine kurulu. Stratejisinin yanı sıra, TV, dijital, 360 derece kurgusu Reklamania Creative tarafından planlanan kampanya kapsamında Aleyna Tilki reklam müziğini hazırladı ve uzun bir versiyonu da video klip olarak yayına girecek.
Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, Hayata Başka Bak felsefesiyle tüketicilerine ilham vermeye devam ediyor. DİMES, içecek şirketi vizyonu kapsamında tüketiciye sunduğu Smoothie ve Milkshake ürünleri için, bu ürünlerin ruhuna uygun, dinamik ve renkli bir reklam kampanyası hazırladı.
İlklerin markası DİMES, bu kampanyasında da bir ilke imza atarak, bir müzik starını ilk kez TikTok fenomenleriyle bir araya getirdi. Reklamania Creative ve kendi bünyesinde bulunan dijital strateji & iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde hazırlanan DİMES kampanyasında, Türkiye’de müzik sektörünün yıldız ismi, yaptığı tüm işlerle başarı ve rekora koşan Aleyna Tilki, toplam takipçi sayısı 30 milyona yaklaşan TikTok fenomenleriyle birlikte yer alıyor. Aleyna Tilki, reklamdaki müziğin yanı sıra, bir de video klip hazırladı ve bu video klip de ayrıca yayına girecek.
Kampanyanın 360 derece kurguya sahip olduğunu söyleyen DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu, “Tüketicilerimize yakın olmak, onlarla samimi bir şekilde aynı dili konuşup, aynı ortamları paylaşarak duygusal bağımızı kuvvetlendirmek bizler için çok önemli ve değerli. Gençler nerede, dijital sosyalleşme nerede, biz oradayız. Daha önce TikTok fenomenlerini reklamında oynatan ve bu mecrayı tüm konseptiyle reklama uyarlayan ilk marka olduk; o projemizle Türkiye’de rekor kırdık ve dünya genelinde örnek gösterildik. Bir kez daha bir ilke imza attığımız bu kampanyamızla çok daha iddialı hedeflerimiz var. Stratejisi ve 360 derece iletişimi yine Reklamania Creative tarafından kurulan bu kampanyamızda da dijital ve konvansiyonel mecraları birlikte kullanıyoruz” dedi.
Kampanyanın DİMES Milkshake ve DİMES Smoothie ürünleri için hazırlandığını söyleyen Duygu Süleymanoğlu: “Eğlenceli ve sağlıklı yeni içeceklerimizi sürekli pazarlama yatırımı ile desteklemek, temel stratejilerimizden biri. Milkshake ve Smoothie geçen yıl, yine Reklamania Creative iş birliğinde gerçekleştirdiğimiz lansmanlarıyla büyük başarılar elde etti. Bu iki kategoride de 1 yılda pazarda liderliği elde ettik. Şimdi hem eğlenceli hem de sağlıklı bu iki ürünü gençlere daha da güçlü duyurma zamanı!” dedi.
Duygu Süleymanoğlu sözlerine şöyle devam etti: “TikTok’un müzik, hareket ve eğlence odaklı kendine özgü dilini kullanan DİMES reklam filmi, Smoothie ve Milkshake ürünlerimizin hayata kattıkları değer ve son zamanların dijital trendi kapışma teması üzerine kurulu. Bir müzik starını ilk kez TikTok fenomenleriyle bir araya getiren reklam filminde ünlü TikTokerlardan kurulu iki takım, Aleyna Tilki’nin kendi takımlarını seçmesi için kapışıyor. Daha önce olduğu gibi yine ilk kez TikTok’ta yayına giren filmimiz, tüm dijital platformlarda ve TV’lerde de yayınlanacak. Kampanya kapsamında, Aleyna Tilki ve TikTokerlarların birlikte yer almasıyla Türkiye’de bir diğer ilk olan bir de video klip hazırladık. Kampanyamız reklamın yanı sıra bu kliple, hashtag challenge’la, farklı kapışma yayınlarıyla, YouTube, Instagram, TikTok paylaşımlarıyla ve farklı sürprizlerle yıl sonuna dek sürecek.”
Duygu Süleymanoğlu, daha önce Milkshake kampanyası ile Türkiye TikTok rekoru kıran, YouTube izlenme sıralamasında zirveye yerleşen ve TikTok tarafından dünya genelinde başarı örnekleri arasında gösterilen DİMES’in, bu kampanya ile daha büyük başarılar hedeflediğini de sözlerine ekledi ve “TikTok Türkiye’de 20 milyon aktif kullanıcısıyla nüfusun yaklaşık 4’de birine hitap eden TikTok, günümüzde dijital dünyanın bir gerçeği. Dijital sosyalleşme de günümüzde dünyanın bir diğer gerçeği ve TikTok, ürünlerimizin de hedef kitlesi olan lise ve üniversite öğrencilerinin favori dijital sosyalleşme platformu. Halk ve gençlik neredeyse DİMES orada, ön yargılara inanmayan onları kıran bir marka olduğumuzu düşünüyorum. Dünya yıldızları da TikTok’u aktif olarak kullanıyor, dünyada her 10 video klibin 7’si TikTok’ta lanse ediliyor. TikTok dünyada ve ülkemizde markaların da radarında. Tüm markalar TikTok’u fark etmiş durumda. Diğer dijital platformları olduğu gibi, TikTok’u da en aktif ve efektif kullanan markalar arasında ön sıradayız. Reklamania Creative ve kendi bünyesinde bulunan dijital ajans Cats & Dogs iş birliğiyle TikTok fenomenlerini reklamında oynatan ve bu mecrayı tüm konseptiyle reklama uyarlayan ilk markayız. O projemizle TikTok’ta bizzat fenomen olduk, Türkiye’de rekor kırdık ve dünya genelinde örnek gösterildik. Şimdi de 2021’e damga vuracak bu projeyle daha büyük başarılar peşindeyiz. Bu kampanyamızda da bir ilke imza atıyoruz: Bir müzik starı ve TikTok fenomenleri ilk kez bir reklam için birlikte kamera karşısına çıkıyor. Türkiye’nin sevilen isimleri ve onları sevenlerle birlikte yeni rekorlara da imza atacağız. Geçen kampanyamızda, kullanıcılardan muhteşem içerikler geldi, şimdi onlardan gelecek içerikleri heyecanla bekliyoruz” şeklinde konuştu.
Reklam filminde iki TikToker takımı, Aleyna Tilki’nin kendi takımlarını seçmesi için kapışıyor. 7,6 milyon takipçiye sahip mavi tikli ünlü fenomen Cemre Solmaz ile BerkeJuan, Diddew ve Yagizjunior’dan oluşan “Smoothie ile Enerji Kat” takımı, 5,2 milyon takipçiye sahip mavi tikli ünlü fenomen Buse Korkmaz ile KürşatJuan, Obeyfendimen ve Berfinmis’den oluşan “Milkshake ile Ortamı Salla” takımıyla karşı karşıya geliyor. Reklamda oynayan ünlü TikTok fenomenlerinin toplam takipçi sayısı 30 milyona yakın. Dans Fabrika ile de iş birliği yapılan reklamda ayrıca 8 dansçı da yer alıyor.
Reklam Filmi Künyesi
Aleyna Tilki - DİMES
Reklamveren: DİMES
Reklamveren Yetkilileri: Duygu Süleymanoğlu, Merve Keten, Burcu Karadayı Gülşen, Ezgi Özyıldırım, Merve Ekem, Begüm Tuncel, İpek Yıkılmaz, Helin Oran, Yazgı Atar, Merve Çıtak.
Reklam Ajansı: Reklamania Creative
Ajans Başkanı: Yalkın Yel
Kreatif Ekip: Kadirhan Basalak, Necla Yağız, Barış Onur Deniz, Kamil Mert İnceoğlu
Müşteri İlişkileri Direktörü: Simge Hekimgil
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Şenay Elvan Duman
Yönetmen: Aleyna Tilki & Ozan Köse
Yapım Şirketi: CO/OP İstanbul
Yapımcı: Hakan Fıçıcı
Post Prodüksiyon: Tonic Effects
Şarkı Adı: Bi' Kapışma Var Şimdi
Söz / Müzik: Aleyna Tilki
Aranje: Can Atayılmaz
Mix & Mastering: Utku Ünsal, Emre Kıral
Aleyna Tilki / Menajerlik: ArtNation Production
Dijital İletişim & Influencer Pazarlama Ajansı: Cats & Dogs Agency
Mecra: TV, Dijital, Outdoor