DİMES GENÇLİK MANİFESTOSU TADINA DÜŞTÜK YOUTUBE’DA EN ÇOK İZLENEN REKLAMLAR ARASINDA
16.03.2023
Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, gençleri iletişimin odağına alan kampanyalarıyla reklam ve pazarlama dünyasındaki başarısını sürdürüyor.
Z kuşağının başarılı isimlerini bir araya getiren DİMES “Tadına Düştük” Gençlik Manifestosu şarkısı ve filmi, Türkiye’de en iyi performans gösteren kampanyaların sıralandığı YouTube Ads Leaderboard listesinde, 2022 yılının en başarılı 5 kampanyasından biri oldu. YouTube Ads Leaderboard listesinde 2022 genelinde 5. sırada yer alan “Tadına Düştük” kampanyası, YouTube’da yayınlandığı dönem olan yılın üçüncü çeyreğinde listenin birinci sırasında yer aldı.
Reklamania Creative ve bünyesindeki dijital strateji & iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde hazırlanan “Tadına Düştük” kampanyasıyla YouTube Ads Leaderboard listesinin en başarılı markalarından biri olmanın yanı sıra, 19 Ağustos-16 Eylül döneminde sosyal medyada en çok konuşulan gıda markası oldu.
YouTube Ads Leaderboard listeleri, YouTube’da yayınlanan reklam kampanyaları arasında en iyi performans gösteren marka ve kampanyaları içeriyor.