
DİMES Gençlere Yine Kazandırdı
10.09.2025
Yenilikçiliği ve geleceği sahiplenen DİMES, kendi gibi olmak isteyen gençlerin özgüvenine, yaratıcılığına ve gücüne inanıyor; kendi yolunu çizmek, normların dışına çıkarak kendini, kendi yaratıcılığı ile ifade etmek isteyen gençlere Creator Economy kampanyalarıyla influencer deneyimini yaşatıyor.
DİMES, #işbirliği’ni hisbirliğine dönüştüren Creator Economy kampanyalarıyla, özgün içerik üreticisi gençlere, sosyal medya influencer’ları gibi marka #işbirliği ile gelir elde etme fırsatı sunuyor
DİMES ayrıca, 100 takipçisine de sosyal medya influencer’larına gönderilen özel tanıtım kitlerden gönderdi. Bu çok özel kitlerin içeriğinde, COOL Lime dünyasına uygun tasarlanmış ve kişiselleştirilmiş tişört, COOL Lime Very Delicious ruhunu taşıyan charm, buz bardak ve elbette DİMES COOL Lime Mix ürünler yer aldı.
CapCut Şablonuyla Very Delicious Bir Entegrasyon
DİMES’in bu yılki Creator Economy kampanyasının çıkış noktasını, yaza damga vuran markanın reklam filminde de yer alan Rap yıldızı Çakal’ın yaza damga vuran şarkısı, reklamla ikonik hale gelen “Ooo, very delicious!” repliği ve Banu Alkan GIF’iyle hazırlanan özel CapCut şablonu yer aldı. Katılımcılar, bu şablonu ve DİMES COOL Mix ürünlerinden en az birini kullanarak hazırladıkları içerikleri, #VeryDeliciousBebeğim etiketiyle paylaştılar.
Sosyal Medyada Akışı Etrafında Toplayıp, Sahneyi Sahiplenen Güçlü Lansman
Projenin lansmanı, sosyal medyada tüm akışı kendi etrafında toplayıp, sahneyi tam anlamıyla sahiplenecek şekilde planlandı. Kampanya, 30 influencer’ın eş zamanlı içerik paylaşımlarıyla güçlü bir başlangıç yaptı. Bu influencer’lardan 11’i ile DİMES’in resmi Instagram ve TikTok hesaplarında yapılan ‘collab’ paylaşımları, projenin kısa sürede geniş kitlelere yayılmasını sağladı. Her influencer’ın, ortak şablonu kendi içerik dikeyine ve özgün tarzına uygun bir şekilde yorumlaması, kampanyanın organik ve samimi bir ruh yakalamasını sağladı. Bu stratejik lansmanın hemen ardından, tüm genç içerik üreticilerini kapsayan ‘creator economy’ fazı duyuruldu.
DİMES Club Görüntülenmesi 2,5 kat, Yeni Kullanıcı Sayısı 3 Kat Arttı
Kampanya süresinde DİMES Club web sitesi görüntülenmeleri, bir önceki yıla oranla 2,5 kat artış gösterdi. Yeni kullanıcı sayısı ise 3 katına yükseldi. Projeye 1.800 başvuru gerçekleşti.