Farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdüren DİMES, bir kez daha dünyanın önde gelen markaları arasında gösterildi.

DİMES, dünya genelinde marka ve ajansları iş etkisi açısından sıralayan ve ödüllendiren ilk ve tek küresel modern pazarlama endeksi olan MMA SMARTIES Business Impact Index 2024 sıralamasında Türkiye’de en etkili 5 markadan biri olarak gösterildi ve gıda markaları arasında en üst sırada yer aldı.

Dünya genelinde tüm sektörlerden tüm markalar sıralamasında 36. olarak en etkili 40 marka arasında yer alan DİMES, uluslararası gıda markaları arasında 8. sırada yer aldı.

DİMES, MENA ve MEA bölgesel sıralamalarında tüm sektörlerden tüm markalar arasında ilk 15’te yer alan iki uluslararası gıda markasından biri oldu.

DİMES CMO’su Duygu Süleymanoğlu, bu başarıyı şu sözlerle değerlendirdi: “MMA SMARTIES Business Impact Index 2024 sıralamasında Türkiye’deki yerimizin yanı sıra dünyanın önde gelen uluslararası gıda markaları arasında yer almamız bir tesadüf değil. Tüm stratejimizin temelinde, tarıma dayalı gıda alanında küresel ölçekte pazara yön veren, öncü ve yenilikçi markalar yaratma vizyonumuz yer alıyor. Türkiye pazarındaki güçlü konumumuzun yanı sıra 100’ü aşkın ülkede küresel markalarla sadece mevcut kategorilerde rekabet etmekle kalmıyor, aynı zamanda DİMES COOL Lime Mix gibi kendi pazarını yaratan ve tüm gıda sektörüne ilham veren ürünler geliştiriyoruz. Dijital platformlarda da teknolojide de yeni nesil iletişimimize uygun toolları ve fikirleri mutlaka iletişimimize adapte ediyoruz bu da karşılığını görüyor”

MMA SMARTIES Business Impact 2024 Index reklam verenler sıralamasında ise DİMES, en etkili reklam verenler arasında dünya genelinde 34., Türkiye’de de 8. sırada yer aldı. DİMES MMA SMARTIES Business Impact 2024 Index reklam verenler bölgesel sıralamalarında da MEA’da ilk 20, MENA’da ilk 15 içerisinde yer aldı.

MMA SMARTIES Business Impact Index (İş Etkisi Endeksi) sıralaması, Smarties ödüllerinin de düzenleyicisi MMA (Mobile Marketing Association / Mobil Pazarlama Birliği) ile reklam ve medya etkinliği konularında küresel otorite kabul edilen WARC iş birliğinde hazırlanıyor. Sıralamalar özel bir metodolojiyle WARC'ın ödül programlarındaki finalist ve kazanan verileri kullanılarak derleniyor.