DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda Mobil Teknolojiyle Sana Yer Buluyor!
21.03.2018
Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, günün vazgeçilmezi kahvaltıyı sahiplenmeye devam ediyor.
DİMES’in mobil iletişim teknolojisi ve sosyal medya uygulamalarının gücünü birleştiren yeni projesi, yılda 3 milyon tekil ziyaretçi çeken DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda mekanlarda yer bulmayı kolaylaştırıyor. Beşiktaş çevresinde kahvaltıcı arayan Swarm ve Foursquare kullanıcılarına anlık bilgilerle sokaktan farklı seçenekler sunuluyor.
DİMES’in projesi, Beşiktaş çevresinde Swarm ve Foursquare uygulamaları üzerinden kahvaltıcı arayışında olan kişilerin, sokaktaki kahvaltıcıların doluluk oranlarını ve oldukları noktaya mesafesini görmesini sağlıyor. Böylece DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’ndaki tüm mekanların mobil kullanıcıların karşısına aynı anda çıkıyor ve günün her saatinde popülerlikten kaynaklı bir yoğunluk yaşanan sokakta daha kolay yer bulunuyor. Foursquare'in Shapes teknolojisini kullanan proje, cihazların yaydığı wi-fi, hücresel veri, bluetooth, pusula, akselorometre, barometre gibi sinyallerin toplanması ve mekanların 3D şeklinin anlık olarak çıkarılmasıyla anlık veri üretiyor ve kullanıcıya sunuyor. DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nın, İstanbul’da kahvaltının kalbi olduğunu söyleyen DİMES Dijital İletişim Yöneticisi Ezgi Özyıldırım, “Farklı tercihlerle zenginleşen kahvaltı keyfi, DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda somuta dönüşüp, sokak hayatına yansıyor, günün tamamına yayılan bir dinamizm oluşturuyor. DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı, her an popüler, her an hayat dolu. Bu canlılık, bazen kalabalıktan kaynaklanan bir yer bulamama durumuna yol açabiliyor. Projemiz, anlık verilerle sokaktaki farklı seçenekleri tüketiciye sunuyor. Tüketicinin, mobil teknolojinin gücüyle hayata başka bakmasını; farklı tercihler arasından dilediğince tercih yapıp, daha kolay yer bulabilmesini sağlıyoruz. Öte yandan projemiz, tüm mekanların iş hacmine ve sokağın tanıtımına da katkı sağlayacak” dedi.
DİMES, “Hayata Başka Bak!” felsefesi kapsamında, meyvenin iyiliği ve renkliliği ile tüketicilerin hayatına değer katmayı iletişim stratejilerinin odağına yerleştiriyor; farklı iletişim disiplinlerini bir araya getiren yenilikçi projeleriyle, tüketicilerin farklı tercihlerle hayatlarına güzellik katmasına yardımcı oluyor.
DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğuyla kahvaltı konseptli iletişim çalışmalarını yeni bir boyuta taşıyan marka, sokağın kendine has ruhunu ve kentsel dokusunu korurken, hayat, kültür ve sanat odaklı etkinlikler ve etkileşimler için değerli bir platform oluşturmayı hedefliyor.